Daugiau

Pilna informacija

Uždaryti

Atsakingas verslas – prisiimkime atsakomybę

Jau daugelį metų „Rezidor's“ viešbutis vykdo atsakingą ir aplinkos bei vietos bendruomenės atžvilgiu draugišką politiką, kuri yra platesnio įsipareigojimo – siekti tvarios plėtros – dalis. 2001 m. šis įsipareigojimas buvo įtvirtintas ir įtrauktas į programą pavadinimu „Atsakingas verslas“ (AV). Kiekvienas viešbutis turi savitą AV veiksmų planą tokioms sritims kaip pagalba bendruomenei, geresnė aplinkosauga, darbuotojų gerovė, sveikata ir saugumas.

Viešbučiai bendradarbiauja tiek su vietos labdaros organizacijomis, tiek su tarptautine įmonių labdaros organizacija „Pasaulio vaikų fondas“, kurią remia „Rezidor Hotel Group“. Šio fondo misija yra ginti vaikų teises ir skatinti geresnes gyvenimo sąlygas pažeidžiamiems ir išnaudojamiems vaikams visame pasaulyje.

Viešbučio' AV politika:

  • Viešbutis mokys ir padės darbuotojams sąmoningai priimti aplinkai draugiškus, etiškus ir socialiai teisingus sprendimus tiek privačiame gyvenime, tiek darbo metu.
  • Viešbutis informuos savo svečius apie AV veiklą viešbutyje ir leis arčiau su ja susipažinti.
  • Viešbučio administracija bendradarbiaus su savininkais, siekdama rasti novatoriškų sprendimų, kurie tenkintų abiejų šalių ekonominius, aplinkosauginius ir socialinius tikslus.
  • Viešbutis akcininkams ir investuotojams teiks naujausią, tikslią ir skaidrią informaciją apie su AV susijusius pavojus ir galimybes.
  • Viešbutis sieks pirkti mažiau aplinkai kenkiančius produktus. Šie produktai bus perkami tik iš tų tiekėjų, kurie paiso atsakingos aplinkosaugos ir socialinės veiklos principų.
  • Viešbučio vadybininkai privalės laikytis vietos bei tarptautinių, ypač darbo, sveikatos apsaugos ir saugumo, žmogaus teisių bei aplinkosaugos teisės aktų.
  • Viešbutis aktyviai dalyvaus tarptautinėje AV bendruomenėje ir rems vietos bendruomenes.
  • Šis viešbutis dės visas pastangas, kad pasiektų geresnių rezultatų vartojant energiją, vandenį, chemines medžiagas ir išteklius bei sumažintų atliekas, siekiant sumažinti neigiamą viešbuči'o poveikį aplinkai.

Toliau pateikiame keletą šio viešbučio AV veiklos bei pasiekimų pavyzdžių:

  • 2011 m. Žemės valandos  –metu abiejuose viešbučio baruose „Lobby Bar“ ir „Skybar“ visą valandą buvo pritemdytos šviesos, o „Riverside“ restorane jos buvo visai išjungtos ir svečiai vakarieniavo žvakių šviesoje.
  • 2011 m. vykusios Lietuvos aplinkos tvarkymo akcijos „DAROM  2011“ metu viešbučio personalas kartu su vaikais iš vaikų' namų „Atsigręžk į vaikus“ rinko šiukšles nuo Bekešo kalno – vieno iš UNESCO Pasaulio paveldo objektų Vilniuje.
  • Viešbutis remia vaikų’ namus „Atsigręžk į vaikus“, kasmet vaikams surengdamas Kalėdų šventę ir apsilankydamas vaikų namuose su kalėdinėmis dovanėlėmis ir tortu.
  • Viešbutis renka ir aukoja senus ir nepanaudotus mobiliuosius telefonus organizacijai „Greenfone“, kuri užsiima jų perdirbimu.
  • Viešbučio darbuotojai davė kraujo Lietuvos kraujo centre, kuris krauju aprūpina Lietuvos ligonines.

Viešbutis „Radisson Blu Hotel Lietuva“ išsaugojo jam dar 2004 metais skirtą ekologinį „Žaliojo rakto“ („Green Key“) statusą. Savo aplinką tausojančią veiklą viešbutis pradėjo nuo rečiau vykdomų patalynės skalbimų ir vandenį taupančių prietaisų įrengimo, o neužilgo praplėtė ir pradėjo naudoti energiją taupančias lemputes, įrangą (su snaudimo režimais) ir programuojamus termostatus. Atliekos yra rūšiuojamos – tokiu būdu iš karto galima perdirbti didžiulius jų kiekius. Viešbutyje taip pat pradėta naudoti tokias aplinkai draugiškas medžiagas ir gaminius kaip balinimo priemonės, kurių sudėtyje nėra chloro, taip pat skalbimo priemones, kurių sudėtyje nėra fosfatų.

Viešbutis ir toliau plečia aplinką tausojančios veiklos apimtis naudodamas vietinės gamybos produkciją, rengdamas personalo mokymus apie įmonėje vykdomą aplinkos apsaugos politiką, informuodamas svečius ir visuomenę apie tai, kaip jie gali prisidėti prie aplinkos apsaugos ir pagerinti oro kokybę visame viešbutyje.

Radisson Blu Hotel Lietuva, Vilnius 
54.695117 25.274734